6 Jul 2014

Mahu Balik Kampung


Assalamualikum semua...

Hampir 13tahun merantau, rasanya hati ini teringin pulang ke kampung menemani ayahda yang dipenghujung usia.

InsyaALLAH, hajat dihati selepas habis belajar, mahu posting di Kelantan.
Saya mohon sahabat-sahabat doa yer semoga saya dapat bertukar ke kelantan setelah tamat pengajian nanti.
Doakan juga saya habiskan pengajian ini segera yang mungkin dengan cemerlang.InsyaALLAH

Dalam waktu yang sama, saya juga mendapat tawaran ke Jepun untuk peluang study ( nampakya hati lebih kuat mahu balik berbakti dinegeri tumpah darahku dan impian utama masa kini menghabiskan masa dengan ayah yang sudah penghujung usia)

Terbayang wajah ayah, dah lama beliau mengharap ada anaknya yang balik bekerja disana.
Masa sudah tidak panjang lagi, mungkin sempat lama mungkin tidak, wahai ALLAH yang maha pengasih dan penyanyang,sempatkan anak ini menjaga ayahnya diusia emasnya. Amin


ini lah ayah; masa saya berkahwin.