29 Okt 2014

EBOOK TUTORIAL PHOTOSHOP DALAM BAHASA MELAYU

Semalam saya dihubungi seorang Usahawan Internet, Akram Hasyim
Beliau ada menghasilkan ebook yang bertajuk "Ebook Tutorial Photoshop", iaitu sebuah ebook yang komprehensif, ajar A sampai Z untuk menjadi mahir menggunakan photoshop untuk version CS3 dan ke atas dalam bahasa Malaysia.

Fokus beliau adalah untuk membantu SIAPA sahaja, berjaya menggunakan photoshop bagi menghasilkan design dan sebagainya.

Saya tanya berapa harga, dia jawab ENAM PULUH RINGGIT.
Macam biasalah, saya cuba tawar menawar untuk dapatkan best price kepada kawan-kawan FB saya.

Alhamdulillah, ada berita baik.
Harga Asal : RM60
tapi,
Harga Kawan-kawan : RM30 sahaja.
Untuk mendapatkan ebook ini boleh sms/wa 0137204858 (maisarah) atau pm fb CHAH MAISARAH

ps : TAWARAN INI UNTUK 30 ORANG TERAWAL sahaja, first come, first serve .... nanti, saya akan PM sesiapa yang berminat.

Nasihat saya, kalau anda nak main-main, tak serius dan tak nak keluar duit beli ebook ni, TOLONG JANGAN REPLY ..... BAGI PELUANG NI DEKAT ORANG LAIN YANG SERIUS DAN LEBIH MEMERLUKAN.


Testimoni surisumah pun boleh buat editing dah...yeayyyyyy
Nak lagi testimoni?..cukuplah satu dulu....HEHEHHE


IKHLAS 
Maisarah