25 Ogo 2014

Rezeki daripada HP siri 1

Percaya atau tidak rezeki semua daripada ALLAH swt.
Kalau ALLAH swt tidak izin, rm0.10 pun bukan jadi milik kita.

Saya nak kongsi tentang simkad Toneexcell, simkad ni bukan sahaja kita guna, tapi boleh dapat sumber pendapatan yang pasif.

saya ini mempunyai masa yang agak terhad. Setakat 3bulan bersama toneexcel baru 2org yg sign up bawah saya. Itu pun kedua-duanya tidak aktif mencari prospek. namun hasil pasif sudah RMXXX pagi ini.

Alhamdulillah. saya dengan rendah hati mengajak sahabat-sahabat untuk bertukar kepada toneexcel ni.
Sambil guna hp sambil jana income pasif.

Bagi yang mahu register atau maklumat lanjut boleh whatsap saya 0137204858.
Untuk maklumat lanjut boleh bukak page saya rezeki melalui HP.

saya tidak boleh bayang income sahabat-sahabat yang dapat menaja ramai orang.
Jom rebut peluang ni. Modal RM60 sahaja.